Pripravujeme pre Vás možnosť online objednávky služieb
Práve sa nachádzate v kategórii

Portfólio - ukážky z tvorby webových systémov

Elektronický obchod - e-shop

Systém eshop je profesionálny systém slúžiaci na predaj tovaru cez internet.

Pomocou rozhrania na právu e-shopu je možné pridávať, upravovať a mazať tovar, členiť ho do kategórií a podkategórií, označovať tovar ako novinka alebo v akcii. Samozrejmosťou je automatická úprava fotografií - to znamená, že fotografia priamo z digitálneho fotoaparátu bude automaticky systémom upravená a pridaná k tovaru. Nie je teda potrebná znalosť zmenšovania obrázkov a taktiež sa tým vyhnete strate času.

Elektronický obchod - predajňa - zobrazuje tovar, umožňuje ho triediť podľa rôznych filtrov a taktiež zoradiť podľa rôznych kritérií, akým je napríklad cena alebo počet zobrazení tovaru.

Systém ponúka návštevníkovi nákupný košík, do ktorého si počas nákupu kladie tovar. Obsah košíka je možné kedykoľvek meniť a tovar z neho vrátiť. Po ukončení nákupu zákazník vyplňí svoje údaje a odošle objednávku. Automaticky mu príde e-mail s potvrdením prijatia a zoznamom objednaného tovaru.

Zákazník vypĺňa svoje údaje len raz! Pre pohodlie Vašich zákazníkov je v systéme zabudovaná registrácia zákazníkov. Pri ďalších objednávkach zákazník vyplňí už iba svoje registračné číslo a e-mail.

Živú ukážku je možné vidieť na http://shop.flek-boardshop.sk

Elektronická žiacka knižka

Elektronická žiacka knižka je určená predovšetkým školám. Do systému je možné vložiť neobmedzene veľa predmetov, žiakov a vyučujúcich. Žiaci môžu byť priradení do predmetov, a tým systém umožní vyučujúcemu daného predmetu hodnotiť žiaka. Žiak môže byť priradený do viacerých predmetov.

Žiaci a učitelia sa do systému prihlasujú svojim menom a heslom prostredníctvom vysokobezpečného prihlasovacieho systému (teda možnosť zneužitia je takmer nulová).

Riešenie priradzovania žiakov do predmetov je rýchle, prehľadné a jednoduché. Žiakov je kedykoľvek možné z predmetu odhlásiť, prihlásiť do iného (alebo teda prehlásiť). Žiak má po prihlásení prehľad o hodnotení všetkých predmetov ktoré navštevuje. Učiteľ môže po prihlásení hodnotiť iba žiakov svojich predmetov.

Network Security System

Tento unikátny systém predstavuje vysoku úroveň zabezpečenia LAN siete. Existuje mnoho útokov, ktoré môžu účatníci siete vykonávať a ohroziť tak súkromie ostatných užívateľov. Tento systém ale takýmto pokusom zabraňuje a stará sa nie len o bezpečný chod siete, ale dokáže vykonávať hĺbkové analýzy počítačov za účelom kontroly zabezpečenia. Systém dokáže v sieti identifikovať veľké množstvo vírusov, ktoré môžu predstavovať riziko pre celú sieť.

Bliží popis sa pripravuje...

Thom CMS

Webový systém Thom CMS slúži na to, aby ste si sami mohli meniť texty na svojej stránke, pridávať či mazať fotografie, spravovať tabuľky, a to všetko pohodlne s textovými editormi podobnými MS Word-u a špeciálne prispôsobenými editormi práve pre Vaše potreby.

Každá stánka sa je niečim jedinečná, zobrazuje iný obsah a v rôznych podobách. Tento webový systém Vám prispôsobim presne pre Vaše potreby. Či už pre úpravu textov na stránke, prácu s obrazovými materiálmi, ale nie je problém vytvoriť i náročnejšie riešenia. Uveďme príklad. Ak vlastníte veľkosklad alebo predajňu a chcete na stránke zobrazovat Váš tovar, jeho dostupnosť v sklade či predajni, vytvoríme Vám "virtuálny sklad", ktorý si budete môcť jednoducho spravovať cez Thom CMS systém. Takto budete mať prehľad o svojom sklade a navyše ho môžete poskytnúť i návštevníkom svojej stránky.

Toto bol len jeden z množstva riešení, ktoré sme Vám schopní dodať. Ako už bolo spomenuté, každá stránka sa niečim líši a vyžaduje si individuálne spracovanie. Thom CSM Vám prispôsobime pre akékoľvek potreby.

Prevezmiťe kontrolu nad svojou stránkou so systémom Thom CMS !

Rezervačný systém reserveIT

Rezervačný systém je určený pre developerské spoločnosti a realitné kancelárie. Slúži na správu predaja obytných priestorov a garáži a na okamžitú aktualizáciu webovej stránky prezentujúcu projekt. Nová verzia dokonca zhromažduje informácie o klientoch, ktoré sú potrebné na vytvorenie zmluvy. Preto už nemusíte tieto informácie získavať telefonicky alebo osobne, spraví to samotný systém.

Povedzme si najskôr niečo o tom, ako funguje aktualizácia takto zameraných stránok u väčšiny firiem. Zamerajme sa na informáciu o stave bytu. Navštívime internetovú stránku, kde nám ponúkajú byty a vidíme, že byt, ktorý sa nám páči, je ešte voľný (teda nepredaný). Preto pôjdeme čo najskôr k predajcovi (obvykle realitná kancelária), aby sme si byt kúpili. No prekvapí nás skutočnosť, že byt je už niekoľko dní predaný. Odvoláme sa na internetovú stránku, no povedia nám, že problém je v tom, že človek, ktorý stránku aktualizuje síce dostal e-mail, aby označil na stránke tento byt ako predaný, no je práve na dovolenke a preto je stránka už týždeň neaktuálna. Ako dokáže táto na prvý pohľad maličkosť človeka sklamať? A aký obraz si vytvorí o predajcovi? Môže sa dokonca stať aj to, že na stránke nájdeme inú cenu, ako je aktuálna. Tiež za to môže oneskorená aktualizácia.

Ak ste developer, alebo majiteľ realitnej kancelárie, určite Vám to nie je ľahostajné. Nepríjemné je určite aj to, že človek, ktorý Vám stránku aktualizuje, dostáva zaplatené za aktualizácie, ktoré aj tak nie sú okamžite viditeľné na Vašej stránke. Kontaktovať tohto človeka musíte dokonca aj ak chcete pridať nové fotky do fotogalérie, alebo zmeniť údaj v cenníku. Určite to nie je ani praktické, ani pohodlné, ani efektívne.

Existuje teda nejaké riešenie? Áno, existuje. Je ním náš rezervačný systém reserveIT. Je integrovaný do internetovej stránky prezentujúcej projekt a stará sa o to, aby boli všetky informácie na stránke aktuálne, aby ste si mohli sami meniť údaje v cenníku, aby ste si mohli sami spravovať stav bytov (rezervovať/uvolniť, predať) a aby boli všetky zmeny okamžite k danej chvíli zmenené, a tým pádom aktuálne na celej webovej stránke. Čo sa týka rezervácii a predaja bytov a garáži, systém je plne automatizovaný. Ak teda zarezervujete byt alebo garáž, okamžite sa to vyznačí do pôdorysu, zmení sa informácia o aktuálnom stave pri byte či garáži a taktiež sa táto informácia aktualizuje aj v cenníku, a to i v tlačenej podobe cenníka. K stavu sa automaticky pridá aj údaj o dĺžke trvania rezervácie (pri rezervácii) alebo dátum, kedy bol predaj uskutočnený. Dĺžku trvania rezervácie si určíte sami a pri každom byte či garáži sa môže líšiť. Následne už nemusíte v kalendári sledovať, kedy máte byt či garáž opäť uvolniť. Systém si to sleduje sám a automaticky rezerváciu po uplynutí nastavenej dĺžky trvania zruší (ak samozrejme do vtedy rezerváciu nezrušíte sami, alebo byt či garáž nepredáte). Ak chcete pridať fotografiu do fotogalérie, nemusíte už kontaktovať tvorcu stránky. Nový rezervačný systém disponuje pokročilou správou fotogalérií, preto fotografie môžete sami jednoducho organizovať. Sami si môžete vytvoriť nové fotogalérie a pridávať do nich fotografie. Tie môžete neskor premenovať, alebo zmazať. Taktiež sami a s okamžitou aktualizáciou stránky. Fotografia bude automaticky systémom upravená a skomprimovaná, aby sa ušetril čas načítavania fotografie na stránke. Preto nie je potrebné, aby ste fotografiu z digitálneho fotoaparáta upravovali Vy, keď to za Vás môže spraviť náš rezervačný systém.

Nový rezervačný systém umožňuje okrem vyššie popísaných funkcií i príjmať žiadosti o rezervácie bytov a garáži a pozbiera k tomu i potrebné údaje. To znamená, že klient si môže priamo cez webovú stránku projektu požiadať o zarezervovanie bytu alebo/a garáže, pričom vyplní údaje potrebné na vytvorenie zmluvy. Táto žiadosť sa nasledovne objaví v rezervačnom systéme a môže tak kompetentná osoba (najčastejšie realitná kancelária) rozhodnúť, či rezerváciu potvrdí, alebo nie. Ak áno a klient sa rozhodne byt kúpiť, stačí Vám už iba skopírovať údaje o klientovi do zmluvy. Nemusíte preto nič prepisovať, telefonicky zisťovať či overovať.

Môžu údaje meniť viacerí ľudia s rôznymi právami? Áno, je to možné. V systéme je možné vytvoriť neobmedzene veľa užívateľov a každému povoliť spravovať iba určité údaje. Napríklad Pracovník 1 bude mať na starosti rezervácie a predaj, no cenník upravovať nemôže. Pracovník 2 môže iba pridávať fotografie do fotogalérie atď. Pracovník 3 bude spracovávať prijaté žiadosti o rezerváciu a údaje o klientoch. Práva je možné kombinovat (napríklad vedúci firmy môže meniť všetko atď.).

Systém vyriešil aj komunikáciu s klientom !

Už nemusíte komunikovať prostredníctvom e-mailov. Vyvinuli sme oveľa prehľadnejší a jednoduchší spôsob, ako zabezpečiť komunikáciu s klientom. Je to jednoduché či už pre Vás alebo pre klienta a veľmi to šetrí čas a predovšetkým zlepší prehľad nad kominukáciou. Nemusíte vyhľadávať staršie e-maily, aby ste zistili, čo ste klientovi písali v minulosti. Systém Vám k danému klientovi automaticky zobrazí celú históriu správ. Taktiež i klientovi poskytne históriu, preto okamžite viete Vy i klient, o čom ste si v minulosti písali.

Systém je chránený i pred útokmi hackerov, aby bolo znižené riziko vzniku nepríjemností.

Systém je Vám k dispozícii 24 hodín denne, preto sa nikdy nemôže stať, že aktualizácia stránky neprebehne okamžite.

SMS pripomienky - lacné online SMS z klávesnice, časované doručenie, žiadne roamingové poplatky, hromadné SMS, SMS marketing